Aftellen! - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Rianne en Trinske - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Rianne en Trinske - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Trinske

29 April 2014 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Het is bijna zover! Over minder dan 2 weken, 13 nachtjes om precies te zijn, vertrekken we naar Zuid-Afrika.
De spanning begint nu toch echt een beetje te komen, want ja, 3 maanden is toch best lang.
Zo'n beetje alles is voor de reis geregeld, alleen de koffers moeten nog ingepakt worden. Hier en daar liggen al wat spulletjes en lijstjes te wachten.
Nu het steeds meer dichterbij komt groeit ons enthousiasme en onze nieuwsgierigheid.
We hebben er zin in!

Rianne en Trinske

ps: we proberen daar regelmatig een blog te schrijven, maar moeten eerst uitvogelen hoe het zit met internet.

• 10 Mei 2014 - 22:27

Arjan:

Nou meiden,
    Heel veel plezier wens ik jullie, Gods zegen en dat jullie er ook veel mogen leren!!!
    Ik ga jullie missen!!
    Dikke kus,
    Arjan

• 10 Mei 2014 - 23:43

Nathalie:

Nog twee nachtjes "slapen"....
    En dan samen weer een mooi avontuur! Wel fijn om jullie hier te kunnen gaan volgen, want drie maanden is best lang ;-) veel plezier en zegen!
    X Nathalie